Heading hidden

Koulutuksia työelämän tarpeisiin

Suunnittelemme toteutuksen tarpeisiinne muutaman tunnin luennosta pitkiin valmennusohjelmiin.

Organisaation kilpailukyky perustuu henkilöstön ajantasaiseen osaamiseen. Millaisia osaamisen kehittämistarpeita teillä on? Suunnittelemme toteutuksen juuri teidän tarpeisiinne. Toteutus voi olla mitä tahansa muutaman tunnin luennosta pitkiin valmennusohjelmiin.

Tutustu koulutustarjontaamme alla olevista palkeista, josta löydät koulutuksista ja valmennuksista lisätietoa sekä ilmoittautumislinkit.

Voit myös täyttää alla olevan tarjouspyyntölomakkeen tai ottaa yhteyttä.

Yrittäjä työnantajana, 3h
to 29.11. klo 9 – 12, 120eur + alv

Tunne työlainsäädäntö ja menesty työnantajana

Miten tulkitset ja sovellat työlainsäädäntöä oikein? Oletko kohdannut haasteita työsopimusasioissa tai kestävän henkilöstöpolitiikan rakentamisessa? Koulutuspäivä antaa selkeitä vastauksia siihen, mistä voi työsopimuksissa sopia ja mistä ei.

Työlainsäädännön oikea tulkinta on tärkeää, sillä virheellisestä menettelystä voi syntyä merkittäviä kustannuksia. Tule varmistamaan oikeat menettelytavat ja saamaan hyvät vinkit henkilöstöpolitiikkaasi.

Aamupäivän aikana käsitellään työlainsäädäntöä, joka koskee koko työsuhteen elinkaarta. Aiheita käsitellään konkreettisten esimerkkien kautta. Saat etukäteen pohdittavaksesi erilaisia caseja, joiden perusteella aiheita käsitellään koulutuksessa.

Asiakaspalvelu yrityksen kilpailutekijänä – hyvässä ja pahassa, 3h,
120 eur+alv

Opi toimimaan erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa

Mitä ja miten puhut asiakkaillesi? Mikä voi tehdä asiakaskohtaamisesta haasteellisen ja miten siihen tulisi suhtautua? Millä keinoilla selviät hankalissakin palvelutilanteissa, niin että olette asiakkaan kanssa tyytyväisiä lopputulokseen?

Mercuria Kauppiaitten Kauppaoppilaitoksen täsmäkoulutuksessa käsitellään ja harjoitellaan erilaisia asiakaspalvelutilanteita ja saat käytännön neuvoja asiakaspalveluun, viestintään ja vuorovaikuttamiseen. Lisäät varmuuttasi toimia tiukoissakin tilanteissa!

Asiakaspalvelu on yrityksen kilpailutekijä

Asiakaspalvelutehtävissä olevilla voi olla merkittäväkin rooli yrityksen toiminnan kannattavuuteen. Asiakaspalvelulla voi joko edistää sitä tai pahimmassa tapauksessa tuhota sen.

Asiakaspalvelu on yrityksen tärkeä laatumittari ja kilpailutekijä. Erilaisten asiakkaiden kohtaamisessa voi viestinnällä ja vuorovaikuttamalla ohjata tilannetta haluttuun suuntaan.

Koulutuksen teemat

Miten kohtaat asiakkaan – jousta ja ohjaa erilaisia asiakkaita

  • Tunnista omat vahvuutesi ja kehitettävät alueet asiakaspalvelijana
  • Mitä ja miten puhut ja kuuntelet – kehitä viestintä- ja vuorovaikutustaitojasi
  • Myös non-verbaalinen viestintä on tärkeää – minkälainen on kehonkielesi ja äänenkäyttösi

Miten huomioit erilaiset asiakkaat?

  • Haukut ja reklamaatiot – ota haastavat tilanteet haltuun
  • Tehosta viestintää ja vuorovaikutusta haasteellisissa asiakastilanteissa

Toimintaohjeita ja harjoituksia hankaliin tilanteisiin.

Yrittäjän taloushallinnon perusteet, 8h,
11.3.2020  9 – 16, 295eur + alv

Onko talouslukujen tulkinta haasteellista? Haluaisitko ymmärtää niitä paremmin ja siten johtaa yritystäsi tehokkaammin?

Tule kehittämään taloustaitojasi yritystalouden tehokurssille, jolla saat pähkinänkuoressa tiedot yrittäjän yritystaloudesta ja siitä, mitä menestyjän tulee tietää numeroista ja raporteista.

Ilmoittautumislinkki:

http://wilma.mercuria.fi/browsecourses?school-id=1&short-term=4113&checkout=true

Minttu Kilpinen

Minttu Kilpinen

koulutuspäällikkö

040 733 7493

Minna Vidgrén

Minna Vidgrén

asiakkuuspäällikkö

040 060 3409